Samen met je VvE: koel in de zomer, warm in de winter

15.30 tot 17.30 uur (inloop 15.00 uur)

Energiehuis, Papsouwselaan 222 & 224

Comfortabel wonen in elk seizoen

Wat kun je samen met je Vereniging van Eigenaren (VvE) doen om je gebouw te beschermen tegen de zomerse hitte én te zorgen dat het in de winter behaaglijk warm blijft? Tijdens deze praktische en laagdrempelige bijeenkomst van 015 Duurzaam gaan de aanwezigen in gesprek over de mogelijkheden.

Onder andere het hitteprogramma van de gemeente Delft wordt onder de loep genomen en experts delen handige tips die direct toepasbaar zijn. Denk hierbij aan maatregelen zoals:

  • Goede zonwering en slim ventileren
  • Meer groen rondom het gebouw
  • Isolatie en andere energiezuinige oplossingen

Het programma is nog volop in ontwikkeling, maar er is in ieder geval uitgebreid de ruimte om vragen te stellen en ervaringen of ideeën uit de praktijk met elkaar te delen. Na afloop van het inhoudelijke gedeelte is er onder het genot van een drankje tijd om gezellig na te praten.

Tijdschema

  • 15:00 uur: Inloop
  • 15:30 – 17:00 uur: Programma
  • 17:00 – 17:30 uur: Drankje en napraten

Aanmelden en kosten

De bijeenkomst is gratis toegankelijk. Omdat de organisatie graag weet op hoeveel mensen ze kunnen rekenen, is aanmelden vooraf wel gewenst.

Je kunt je aanmelden via de website van 015 Duurzaam.

Organisatie: 015 Duurzaam